Celebra un aniversari inoblidable amb les teves amistats al Parc d'atraccions Tibidabo!

 

El TibiAniversari ofereix la possibilitat de celebrar un dia especial amb una festa privada, dinar exclusiu i accés a les atraccions, espectacles i Cuca de Llum del Tibidabo per a tot un grup. Coneix tots els detalls a continuació.

Organitza la teva festa

Què inclou el TibiAniversari?

 

  • Festa privada per al grup al Bar de l'Estació
  • Menús per als menors de 14 anys (hamburguesa amb formatge i patates fregides, amb opcions vegetarianes i sense gluten, beguda i porció de pastís)
  • Entrades per al Parc d'atraccions Tibidabo
  • Viatges amb la Cuca de Llum i TibiBus

​​​​​​Grups i tarifes

 

  • De 10 a 15 persones fins a 14 anys: 40 €/persona
  • Accés gratuït per a 2 persones adultes acompanyants amb només accés de passeig
  • Fins a 10 persones majors de 14 anys: 28 €/persona

 

Extres

 

  • Meet & Greet amb una Mascota: 50 €/grup

 

Requisits

 

  • Les festes d’aniversari es realitzen en dies que el Parc d’atraccions es troba obert. Pots consultar el calendari d’obertura aquí.
  • La o el menor que celebra l’aniversari ha de tenir entre 3 i 14 anys.
  • Complir els mínims i màxims de participants de l’apartat de Grups i tarifes.
  • Fer la reserva amb un mínim de 10 dies d’antelació, subjecte a disponibilitat.

 

Horaris

 

En dies de Parc d'atraccions obert, la festa privada se celebrarà en un dels següents torns:

 

  • De 13:30 h a 14:30 h
  • De 15 h a 16 h
  • De 16:30 h a 17:30 h

 

Consulta el calendari d'obertura del Parc d'atraccions aquí.

TibiClub

 

Si la o el menor que celebra el TibiAniversari és membre del TibiClub, el seu passi TibiAniversari és gratuït. En el cas que al grup hi hagi més membres del TibiClub, aquests hauran d'abonar el preu general de l'activitat.​​​​​​

 

Les persones majors de 14 anys membres del TibiClub, també poden accedir al TibiAniversari de manera gratuïta.

 

Grups i tarifes

 

  • De 10 a 15 persones fins a 14 anys: 40 €/persona (només la persona que celebra l'aniversari, si és del TibiClub, pot gaudir d'una gratuïtat)
  • Accés gratuït per a 2 persones adultes acompanyants amb només accés de passeig
  • Fins a 10 persones majors de 14 anys: 28 €/persona (si són membres del TibiClub, tenen l'accés gratuït)

 

Extres

 

  • Meet & Greet amb una Mascota: 50 €/grup

 

Requisits

 

  • Les festes d’aniversari es realitzen en dies que el Parc d’atraccions es troba obert. Pots consultar el calendari d’obertura aquí.
  • La o el menor que celebra l’aniversari ha de tenir entre 3 i 14 anys.
  • Complir els mínims i màxims de participants de l’apartat de Grups i tarifes.
  • Fer la reserva amb un mínim de 10 dies d’antelació, subjecte a disponibilitat.
  • Només la persona que celebra l'aniversari, si és del TibiClub, pot gaudir d'una gratuïtat
  • Les persones majors de 14 anys membres del TibiClub, també poden accedir al TibiAniversari de manera gratuïta.

 

Horaris

 

En dies de Parc d'atraccions obert, la festa privada se celebrarà en un dels següents torns:

 

  • De 13:30 h a 14:30 h
  • De 15 h a 16 h
  • De 16:30 h a 17:30 h

 

Consulta el calendari d'obertura del Parc d'atraccions aquí.

Com fer la reserva

 

1. Una vegada tinguis el teu TibiAniversari organitzat, pots sol·licitar la reserva posant-te en contacte amb nosaltres. La sol·licitud caldrà fer-la amb un mínim de 10 dies d'antelació. Caldrà que omplis el formulari de contacte indicant els següents detalls:

 

  • Assumpte: TibiAniversari
  • Data i hora desitjada
  • Nom, DNI i telèfon de la persona de contacte
  • Nom i edat de l'infant que celebra l'aniversari
  • Nombre total de participants fins a 14 anys (40 €/persona)
  • Nombre total de participants menors de 90 cm (entrada gratuïta)
  • Nombre total de persones adultes acompanyants amb accés gratuït de passeig (màxim 2)
  • Nombre total de persones majors de 14 anys que accediran a les atraccions i als espectacles (màxim 10)

 

2. Des de l'equip d'Atenció a la Clientela, respondrem al més aviat possible a la vostra sol·licitud amb una proposta de data i més detalls.

 

3. En cas d'acceptar la data proposada, rebreu una reserva. Aquí trobareu les indicacions per a fer un pagament de l’import total. Aquest caldrà fer-lo 7 dies abans de la visita.

 

4. Una vegada rebem el pagament, rebreu novament la reserva amb l’import lliurat a compte. Aquest comprovant l’haureu de presentar el dia de la visita a l’Oficina d’Atenció a la Clientela, ubicada a l’entrada principal del Parc. A més, també trobareu el QR amb el qual podreu accedir a la Cuca de Llum. Caldrà presentar-se com a mínim una hora abans de l’hora de la festa per gestionar la reserva.

 

El pagament s'ha de fer al 100% per transferència 7 dies abans de la visita. En cas de no rebre la transferència en el termini establert, la reserva serà cancel·lada. Així mateix, us informem que, tal com recull la normativa del Parc, les entrades no són reemborsables. Si es cancel·la abans de 48 h abans de l’esdeveniment, retornarem el 70% de l’import de la reserva.

 

T’informem que la reserva no quedarà confirmada fins que no disposem de les dades necessàries i et facilitem el número de referència assignat.

 

Per a més informació sobre aniversaris, podeu dirigir-vos a tibidabo@bsmsa.cat i/o 932 117 942.

 

Estem a la teva disposició per qualsevol dubte.