Com fer la reserva
1. Una vegada tinguis la teva visita organitzada, pots sol·licitar la reserva posant-te en contacte amb nosaltres. La sol·licitud caldrà fer-la amb un mínim de 10 dies d'antelació. Caldrà que omplis el formulari de contacte indicant els següents detalls:
- Assumpte: Records al Cim de Barcelona
- Data desitjada de la visita
- Nom, DNI i telèfon de la persona de contacte
- Nombre total de persones majors de 60 anys*
*L'activitat és destinada per a grups
2. Des de l'equip d'Atenció a la Clientela, respondrem al més aviat possible a la vostra sol·licitud amb una proposta de data i més detalls.
3. En cas d'acceptar la data proposada, rebreu una reserva. Aquí trobareu les indicacions per a fer un pagament de l’import total. Aquest caldrà fer-lo 7 dies abans de la visita.
4. Una vegada rebem el pagament, rebreu novament la reserva amb l’import lliurat a compte. Aquest comprovant l’haureu de presentar el dia de la visita a l'Estació inferior de la Cuca de Llum i/o a l’Oficina d’Atenció a la Clientela, ubicada a l’entrada principal del Parc. A més, també trobareu el QR amb el qual podreu accedir a la Cuca de Llum.
El pagament s'ha de fer al 100% per transferència 7 dies abans de la visita. En cas de no rebre la transferència en el termini establert, la reserva serà cancel·lada. Així mateix, us informem que, tal com recull la normativa del Parc, les entrades no són reemborsables. Si es cancel·la abans de 48 h abans de l’esdeveniment, retornarem el 70% de l’import de la reserva.
T’informem que la reserva no quedarà confirmada fins que no disposem de les dades necessàries i et facilitem el número de referència assignat.
Per a més informació sobre aniversaris, podeu dirigir-vos a tibidabo@bsmsa.cat i/o 932 117 942.