Preguntes freqüents del TibiClub
Si tens algun dubte respecte el TibiClub, és molt probable que trobis la resposta en aquesta pàgina. En cas que no la trobis, et convidem que et posis en contacte amb nosaltres aquí.
Com puc renovar?
Si has fet el tràmit d'alta des de la pàgina web, el vostre TibiClub es renovarà de forma automàtica.
Si estàs interessada o interessat en la renovació del teu passi, pots fer-la efectiva a través dels següents canals:
- A través del següent enllaç.
- De forma presencial, a l’Oficina TibiClub o a la Tibidabo Store.
Et recomanem renovar a través de l'Àrea TibiClub. És la forma més fàcil i àgil de fer-ho. Les dades per accedir són:
- Usuari: correu electrònic que consta al contracte TibiClub.
- Contrasenya*: en cas de no haver canviat la contrasenya o no haver-hi indicat una en el moment de l'alta del teu contracte, la teva contrasenya serà el DNI amb la lletra en majúscula de la primera persona titular del contracte.
*En cas de no recordar la contrasenya, pots fer clic a "He oblidat la contrasenya" i rebràs un correu electrònic amb la nova contrasenya. Una vegada dins de l'Àrea TibiClub, podràs modificar-la.
Tens un màxim de 30 dies naturals després de la finalització del contracte per fer efectiva la renovació. En cas contrari, el contracte es donarà automàticament de baixa definitiva i caldrà abonar la quota d'inscripció de nou.
On puc tramitar el TibiClub?
Pots tramitar el TibiClub:
- De manera digital a través del següent enllaç.
- En cas que desitgis donar-te d'alta amb ajuda, pots fer-ho de manera presencial a l’Oficina TibiClub, ubicada a l’entrada principal del Tibidabo o a la Tibidabo Store, ubicada al Passeig Sant Gervasi, 36 (Barcelona).
M'he donat d'alta de manera digital i vull accedir al Tibidabo. He de fer algun tràmit més?
Si t'has donat d'alta de manera digital i no has rebut cap notificació de revisió, trobaràs els teus carnets digitals a l'Àrea TibiClub. Amb aquests, ja podràs anar a les taquilles del Tibidabo, Aparcament BSM Sant Genís-Vall d'Hebron o Tibidabo Store el dia de la teva visita i sol·licitar les polseres.
En el cas que vulguis el carnet físic, el podràs sol·licitar a l'Oficina TibiClub amb un cost addicional.
Em vull fer del TibiClub i he comprat entrades d'un dia. Me les puc descomptar?
Sí. Et pots descomptar l'import de les entrades del dia presentant el tiquet de caixa, sempre que:
- No hagin passat més de 30 dies naturals des de la data de compra de les entrades
- Només es descomptaran les entrades de les persones que formaran part del contracte TibiClub
- La quota d'inscripció no es descompta
Per donar-te d'alta descomptant les teves entrades, cal fer-ho de forma presencial a l'Oficina TibiClub, al costat de la Talaia. Consulta l'horari de l'oficina aquí.
Aquesta opció només s'aplicarà a persones que hagin adquirit entrades a canals propis del Tibidabo, excloent tercers canals de venda.
La quota d’inscripció és per contracte o persona?
La quota d’inscripció és de 24 € i és per contracte.
Hi ha un TibiClub especial per a famílies monoparentals?
Presentant el títol de família monoparental emès per la Generalitat de Catalunya, pots acollir-te als següents avantatges en la tramitació del TibiClub Familiar:
- Tarifa única de 168 € (exempció de pagament de la quota d’inscripció).
- Poder incloure a una altra persona com segona titular del contracte, major de 18 anys, sigui quin sigui el vincle que les uneixi.
Hi ha algun descompte per a famílies nombroses?
La tarifa del TibiClub Familiar és de 168 € + 24 € de quota d’inscripció per a nous membres. Aquest producte està destinat a qualsevol família, però en especial al col·lectiu de famílies nombroses, ja que permet incloure al matrimoni o la parella de fet i totes les filles i fills menors de 18 anys, independentment del nombre de filles o fills que siguin.
Les persones amb diversitat funcional que volen tramitar el TibiClub tenen algun descompte?
Les persones amb diversitat funcional, que així ho acrediten en comprar la seva entrada a l’oficina d’Atenció al Client, mitjançant la presentació del certificat de minusvalidesa o la targeta acreditativa de la discapacitat (qualsevol d’aquests dos documents juntament amb el DNI), gaudeixin d’una tarifa social bonificada de 7 € per a l'entrada d'un dia al Parc d'atraccions, amb una persona acompanyant gratuïta (sempre que aquesta s'indiqui com a necessària).
Per aquest motiu, quan una persona amb diversitat funcional està interessada en la tramitació del passi TibiClub, des del Tibidabo recomanem calcular l’import de les entrades de la família d’un dia i calcular les vegades aproximadament que podrien venir durant un any, per tal que cada persona pugui veure si el TibiClub cobreix les seves necessitats.
Com puc formalitzar el TibiClub si no podem pujar els dos titulars (adults) a signar el contracte?
En el cas que hagis de formalitzar el contracte de manera presencial, pot venir una de les persones titulars a formalitzar el contracte i es podrà endur el seu passi i els passis de les filles o fills.
El contracte i el passi de l'altra persona titular que no hagi pogut venir ens el quedarem al Tibidabo i, durant la pròxima visita, abans d’accedir al recinte, haurà de passar a signar el contracte i recollir el seu passi (imprescindible mostrar el DNI).
Quina documentació es necessita per fer-se el Tibiclub?
Per poder tramitar l'alta, pot ser necessària presentar la següent documentació:
- DNI de les persones adultes (en el cas dels infants, imprescindible a partir de 14 anys)
- Llibre de Família (en el cas de la modalitat Familiar)
En el procés de l'alta digital, us ho indicarem si és necessari.
Com puc saber la caducitat del meu contracte?
Disposes d’aquesta informació a la teva Àrea TibiClub.
Quins avantatges té renovar?
Si renoves, a part de poder gaudir un any més de totes les activitats del Tibidabo, t'estalvies la quota d'inscripció de 24 €. Tens fins un mes després de la finalització del contracte per renovar-lo.
En cas contrari, el contracte es donarà automàticament de baixa definitiva.
Com s'activa l’accés a l'Àrea TibiClub?
Per activar l’accés a la teva àrea privada TibiClub, has d'accedir amb les següents dades:
- Usuari: correu electrònic que consta al contracte TibiClub.
- Contrasenya*: en cas de no haver canviat la contrasenya o no haver-hi indicat una en el moment de l'alta del teu contracte, la teva contrasenya serà el DNI amb la lletra en majúscula de la primera persona titular del contracte.
*En cas de no recordar la contrasenya, pots fer clic a "He oblidat la contrasenya" i rebràs un correu electrònic amb la nova contrasenya. Una vegada dins de l'Àrea TibiClub, podràs modificar-la.
Si vaig activar l’accés a l'Àrea TibiClub i ara no puc accedir-hi, què puc fer?
En cas de no recordar la contrasenya, pots fer clic a "He oblidat la contrasenya" i rebràs un correu electrònic amb la contrasenya nova. Un cop dins de l'àrea exclusiva, la podràs modificar.
Si, així i tot, no pots accedir a l'Àrea TibiClub, posa't en contacte amb nosaltres a través d'aquest formulari.
Les sòcies i socis poden aparcar gratuïtament?
Les sòcies i socis poden estacionar el vehicle gratuïtament a l’Aparcament BSM Sant Genís (adquirint l'entrada pel Parc d'atraccions quan aquest estigui obert) i accedir gratuïtament amb el TibiBus T2B fins a la Cuca de Llum.
L’aparcament del cim és de pagament per a tots els visitants.
M’agradaria regalar el passi TibiClub a uns amics o familiars. Com ho puc gestionar?
Pots posar-te en contacte amb nosaltres a través d'aquest formulari i t'indicarem com gestionar el teu regal.
Vull afegir un nou membre de la família al contracte (infant). Com ho puc gestionar?
El dia de la teva visita apropa't a l’Oficina TibiClub i presenta el Llibre de Família i una fotografia mida carnet.
No vull continuar sent TibiClub. Com puc gestionar la baixa del meu contracte?
Pots donar-te de baixa de la teva condició de sòcia o soci omplint aquest formulari indicant les següents dades: nom i cognoms, DNI i número de sòcia o soci.
Si has fet el tràmit d'alta des de la pàgina web, el vostre TibiClub es renovarà de forma automàtica.
Quan s'activa el TibiClub?
L'abonament queda actiu des del moment en què es fa el pagament.